رضایت مندی مشتریان همواره از اهداف فازمتر، بوده است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو به دست مشتریان برساند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
شرایط بازگردانی محصول
اگر محصول خریداری شده از نظر ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به واحد خدمات پس از فروش فازمتر، از طریق تلفن اطلاع داده شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که محصول در کارتن خود بهراه فاکتور خرید یا شماره پیگیری به فازمتر بازگردانده شود.
اگر محصول خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش فازمتر، از طریق تلفن اطلاع داده شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که محصول در کارتن خود بهراه فاکتور خرید یا شماره پیگیری به فازمتر بازگردانده شود.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به محصولاتی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از محصول استفاده نشده باشد.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فازمتر در واتساپ اطلاع داده شود.
– اگر پس از دریافت محصول، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
– توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه محصول، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش فازمتر، اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فازمتر، تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– لازم است کارتن محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که محصول در کارتن خود به فازمتر بازگردانده شود.
کالا را چگونه ارسال کنید؟
– قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فازمتر، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید محصول در کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
– برای بازگرداندن محصول از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن محصول به عهده مشتری است و وب سایت فازمتر تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی طبق قوانین و دستورالعملهای وب سایت فازمتر، پس از تایید خدمات پس از فروش هزینه ارسال به حساب مشتری واریز میشود.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید :
گیلان، لاهیجان
کد پستی:45714-44138
هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد مغایرت، ایراد فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فازمتر برسد، هزینههای ارسال به عهده فازمتر است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه محصول به فازمتر ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فازمتر، هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول، به عهده مشتری خواهد بود.
توجه : جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری در هر یک از روشهای بالا الزامی است.
